Aankondigingsteksten 2016-02-02T11:10:47+00:00

Heb je me ingehuurd, dan wil je me waarschijnlijk op een website of in een mailing aankondigen. Hieronder vind je een aantal aankondigingen die je daarbij als basis kunt gebruiken.

 

Aankondiging The Next Event – 19 september 2014 (een evenement voor ondernemers met als thema netwerken, waar ik na een gewone interactieve presentatie ook een ultra-korte Calimeromarketingcheck bij enkele aanwezigen heb gedaan):

Calimeromarketing® is een speciale marketingfilosofie voor ondernemers waarover inmiddels meer dan 50.000 boeken zijn verkocht en die jou als ondernemer helpt ervoor te zorgen dat klanten juist met jou zaken willen doen.

Karen’s presentatie gaat over Calimeromarketing en hoe je dat in de 3.0-netwerkeconomie praktisch kunt toepassen. Aan de hand van haar tien spelregels én de websites en aanwezigheid op sociale media van enkele aanwezigen, legt Karen beeldend uit wat je als ondernemer moet proberen te bereiken en hoe je dat kunt doen.

Het grootste compliment dat Karen meerdere malen kreeg is dat Calimeromarketing niet alleen geschikt is voor kleine ondernemers, maar dat het in feite het meest basic marketingboek in Nederland is. In haar Calimeromarketingboeken staat namelijk in gewone woorden waar marketing om draait en hoe je daar als ondernemer op kunt inspelen.

Karen Romme
Ondernemer sinds 1991 / Uitgever sinds 1998 / Auteur sinds 2000 / Failliet in 2001 / En toch anno 2016 gewoon weer ondernemer als spreker over ondernemerschap en slimme (online) marketing voor ondernemers, cross media ondernemer en strategisch meedenker op marketing en ondernemersgebied. En natuurlijk sinds 2004 de bedenker van Calimeromarketing.

 

Aankondiging MNL14 – 24 september 2014 (en open festival voor iedereen rondom zaken doen):

Kort:  We leven inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Anno nu kan iedereen die dat wil in contact komen met iedereen en draait alles om mensen. In mijn boek Calimeromarketing 3.0 én tijdens MNL14 deel ik graag met jou, hoe ook jij ervoor kunt zorgen dat klanten of een werkgever graag met jou zaken willen doen. Juist met jou!

Lang: Veel ondernemers, van zzp tot mkb, meten zich met grotere concullega’s bij wie het gras groener lijkt. En ze kopiëren hun marketinggedrag. Maar onze economie is de afgelopen jaren langzaam toegegroeid naar een 3.0-netwerkeconomie waar bedrijfsgrootte er bijna niet meer toe doet. Tegenwoordig kan iedereen die dat wil in contact komen met bijna iedereen en draait het om mensen, hun prestaties én hun expertise.

Na het succes van Calimeromarketing (1) en 2.0, deel ik in het nieuwe boek Calimeromarketing 3.0 én tijdens MNL14 graag met jou hoe ook jij er met tijd en creativiteit voor kunt zorgen dat klanten of een werkgever graag met jou zaken willen doen. Juist met jou!

Karen Romme, Ondernemer sinds 1991 | Auteur sinds 2000 | Failliet in 2001 | Bedenker Calimeromarketing sinds 2004 | Anno 2016 naast spreker over ondernemerschap en slimme (online) marketing voor ondernemers, vooral (strategisch) meedenker op marketing en ondernemersgebied en cross media ondernemer.

 

Aankondiging Cultuurcongres – 27 oktober 2014 (congres voor ondernemers en werknemers in de culturele sector):

Ultrakort: In de 3.0-netwerkeconomie werkt een traditionele marketing- en media-aanpak vaak niet meer. De 10 spelregels van Calimeromarketing 3.0 helpen te zorgen dat mensen anno 2015 zelf willen dat uitgerekend jouw organisatie hun culturele behoefte invult.

Lang: Calimeromarketing 3.0 voor culturele ‘ondernemers’

Calimeromarketing 3.0 gaat over zorgen dat klanten zelf met jouw bedrijf of organisatie zaken willen (blijven) doen. Juist met jou. En dat is in de 3.0-netwerkeconomie ook voor de culturele sector een behoorlijke uitdaging. Deze workshop gaat terug naar de basics van marketing en leert je in 10 spelregels een slimme en goedkope manier om meer ‘omzet’ binnen te halen door de juiste keuzes te maken en de P van Persoonlijkheid effectief in te zetten.

Spreker: Karen Romme

Ondernemer sinds 1991 | Auteur sinds 2000 | Gastdocent marketing en ondernemen sinds 2006 | Columnist Het Financieele Dagblad van 2009 tot 2012 | Raad van Toezicht Theaters Tilburg van 2006 tot 2013 | Raad van Advies Start Foundation van 2012 tot 2015 | Anno 2016 naast spreker over ondernemerschap en slimme (online) marketing voor ondernemers en cross media ondernemer, vooral strategisch meedenker op marketing- en ondernemersgebied. En natuurlijk sinds 2004 bedenker van Calimeromarketing, de slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb, waarover ze inmiddels meer dan 400 presentaties en workshops voor allerlei sectoren verzorgde.