Werkplekken te huur in duurzaam ondernemerskantoor 2018-04-05T09:56:45+00:00

WORDT DIT JOUW WERKPLEK?

Dankzij het succes van Calimeromarketing besloot ik bijna 10 jaar geleden te investeren in een bedrijfspand in het toen gloednieuwe bedrijvencomplex Willemshoeck aan de rand van Tilburg. De laatste jaren heb ik dat verhuurd en zelf een kantoor gedeeld met Koudijs buro voor ontwerpen. Een paar maanden terug zijn we samen ‘terug’verhuisd naar Kraaiven. Na wat klussen is de bovenverdieping inmiddels geschikt om voor de 2 van de 6 aanwezige werkplekken die we zelf niet gebruiken kantoorgenoten te zoeken. Ben jij een Tilburgse ondernemer die ook wat met duurzaam en sociaal ondernemen heeft, zoek je een vaste of flexibele werkplek en eventueel ook een vestigingsadres buitenshuis? Misschien dat wij een match vormen.

Willemshoeck, een bonte verzameling ondernemers op een Tilburgs industrieterrein

Mijn bedrijfspand is een unit in Willemshoeck II, het middelste gebouw van 4 bedrijvenverzamelgebouwen vlakbij het bruggetje en de autoboulevard. Het grootste deel van de units zijn destijds verkocht aan ondernemers die daar voor een groot deel nog steeds zitten.

Onze buren zijn onder andere meerdere autobedrijven (die al jaren mijn auto tijdens werktijd prima onderhouden voor schappelijke prijzen), loodgieters en (af)bouwbedrijven. Maar bijvoorbeeld ook accountants, mediabedrijven, een importeur van topschaatsen,  een evenementenbedrijf, een maker van speeltoestellen en zelfs een sportschool. Alles bij elkaar zitten er in onze 4 gebouwen – en in de 2 gebouwen aan de overkant van de straat – rond de 100 verschillende bedrijven. Op Willemshoeck.nl kun je die deels vinden.

Ben jij de ondernemer die bij ons past?

Om gezellig samen te lunchen en omdat wij geloven dat ondernemers samen mooiere dingen kunnen doen voor opdrachtgevers en de maatschappij dan alleen, zijn 2 werkplekken in ons kantoor te huur voor zelfstandig ondernemers die bij ons passen.

Naast mijn werk rondom Calimeromarketing en Is ondernemen iets voor jou?, help ik organisaties en ondernemers bij het uitwerken en uitvoeren van marketing (strategie) en online communicatie. Kamiel, Marthe en Amber vormen samen een allround communicatiebureau voor opdrachtgevers in de profit en non-profit met lef. Voor de teksten en het webwerk dat we niet zelf doen, werken we al samen met vaste partners. Dus het zou fijn zijn als een nieuwe kantoorgenoten iets anders doet. En ook iets met duurzaamheid heeft. Mijn #plan2018 is zo duurzaam mogelijk te gaan ondernemen. Het pand is oa extra geïsoleerd, de airco/luchtverwarming is een zuinige met warmtepomp, we scheiden braaf afval, er liggen 20 zonnepanelen op het dak en die helpen bij het laden van mijn 100% elektrische auto.

Eigenlijk staan we open voor iedereen die ook de meerwaarde ziet in een kantoor delen met ondernemende en ervaren professionals.

De faciliteiten en feiten op een rijtje

Denk jij zo’n ondernemer te zijn, ben jij op zoek naar een werkplek en wil je meer weten? Hier de belangrijkste zaken:

  • Ons kantoor ligt op de 1e verdieping, is 85m2 groot en bevat 6 in hoogte verstelbare bureaus, een ‘vergader annex lunchtafel’, keuken (met vaatwasser!) en onze boekenkasten.
  • Verder zijn er op de 1e verdieping 2 toiletten, 4 vaste kasten en een kleine afgesloten werkplek zonder afleiding.
  • Wat je kunt huren is een van de twee nog beschikbare bureaus (of allebei) met bureaustoel, en eventueel een vaste kast erbij die op slot kan. Het gaat dus om een kant-en-klare werkplek (uiteraard met wifi).
  • Beneden naast de trap is een open ‘vergader’ruimte die we delen en waar je klanten kunt ontvangen of rustig een telefoongesprek voeren.
  • Je kunt je fiets parkeren in de overdekte fietsenstalling op het terrein. De parkeerplaatsen op het terrein zijn niet gezamenlijk, maar horen bij de units. Jouw auto en die van eventuele bezoekers kun je op door de weekse dagen op minder dan 1 minuut gratis parkeren aan het Wilhelminakanaal. In het weekend werken wij zelden op kantoor en kan je auto op mijn parkeerplaatsen voor de deur staan.
  • Ik regel de schoonmaak, thee en de ‘normale’ biologische Fairtrade koffie. Lunchen doen we meestal samen en de kosten daarvan verdelen we naar redelijkheid.

Een vaste werkplek waar je 24/7 terecht kunt

Wil je een werkplek waar je kunt werken als jou dat uitkomt? Of twee werkplekken met een collega of werknemer? Dat kan.

  • Je krijgt een eigen sleutelset en hebt daarmee 7 dagen per week 24-uur per dag toegang tot je werkplek.
  • Je kunt (naar redelijkheid) de gezamenlijke ruimte beneden gebruiken.
  • Als je wilt kun je je post bij ons laten bezorgen en je bedrijf officieel vestigen op ons adres.
  • De maandelijkse huur/fee hiervoor bedraagt €150 ex btw per werkplek per maand + het meebetalen aan de lunch als je meeluncht.
  • Je kunt een vaste werkplek per kwartaal huren.

Een flexibele werkplek tijdens kantooruren

Wil je een werkplek waar je een of enkele dagen per week met je laptop terecht kunt en af en toe met iemand kunt afspreken? Dat kan ook.

  • Je krijgt geen eigen sleutelset en kunt op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur komen werken aan een van de beschikbare bureaus.
  • Je kunt (naar redelijkheid) de gezamenlijk ruimte beneden gebruiken.
  • Als je wilt kun je je post bij ons laten bezorgen en je bedrijf officieel vestigen op ons adres.
  • De maandelijkse huur/fee hiervoor bedraagt €100 ex btw per werkplek per maand + het meebetalen aan de lunch als je meeluncht.
  • Je kunt een flexibele werkplek per kwartaal huren.

Heb je na het lezen van dit epistel (ik heb niet voor niets 16 boeken geschreven) interesse en denk je dat jij bij ons past? Mail me dan aub even via het contactformulier of stuur een tweet naar @karenromme.